یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۱:۴۱

صادرات میعانات گازی در پایتخت انرژی کشور بدون توقف انجام می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه گفت: صادرات میعانات گازی در پایتخت انرژی کشور بدون توقف و به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، غلامعباس حیدری اظهار کرد: پایانه نفتی عسلویه تنها پایانه‌ای است که می‌تواند به صورت شبانه روزی عملیات پهلودهی و بازکردن کشتی‌ها را از کنار گوی شناور انجام دهد که این موضوع نشان از توانمندی متخصصان بومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران دارد.


رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جاری پایانه عسلویه، بارگیری و تحویل محموله‌های میعانات گازی است. حیدری درباره تجربه عملیاتی کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: تجربه بالا در عملیات‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت در شرایط دفاع مقدس، تحریم‌ها و پسا تحریم در زمینه خدمات دریایی و فعالیت‌های تخصصی سبب شده تا کارکنان این پایانه در همه شرایط بتوانند عملیات پهلودهی و تحویل محموله‌های صادراتی را انجام دهند.


حیدری با اشاره به فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای تعمیر دوره‌ای گوی های شناور در پایانه میعانات گازی عسلویه، گفت: تشخیص و تعمیر قسمت‌های آسیب دیده، تعیین درصد پوسیدگی و ارائه دستورالعمل‌های اجرایی یک فرآیند فنی و عملیاتی بسیار مهم است که از سوی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران انجام می‌شود. حیدری اضافه کرد: حصول اطمینان از سلامت کارکرد گوی شناور هنگام سرویس دهی به مشتریان نفتی یکی از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.



  کد خبر : 1751
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :